Чому ми любимо і обслуговуємо свої старі автомобілі? Деякі автомобілі з віком дорожчають через свою рідкість і унікальності, на деяких автомобілях нам доводиться їздити через обмежений бюджет, а деякі просто шкода продати. У цих автомобілів є одна спільна риса, на них на всіх згодом з'являються плями іржі, відколи, через подряпини мутніє лак. У якийсь момент знадобиться повернути автомобілю колишній вигляд, захистити кузов від руйнування в майбутньому. Сучасний ринок обслуговування кузова автомобіля пропонує два архаїчних рішення:
- Термін підготовки та фарбування авто займає більше двох робочих тижнів залишаючи вас без автомобіля з постійним питанням, як дістатися з точки А в точку Б не витративши на це пів дня, або прирікає на величезні витрати на таксі;
- Вартість фарбування перевищує дві тисячі євро;
- Повне розбирання автомобіля, знімання салону, в слідстві помилки при складанні, зламаний або втрачений кріплення, шуми і скрипи в салоні;
- Якість лаку яким фарбують на станції і процеси нанесення значно поступаються заводським і служить набагато менше;
- Найсумніше в вище згаданому те, що через пів року поверхня лаку буде всіяна подряпинами і сколами, а десь через рік почнуть проявлятися старі плями іржі;
- Ремонт лакофарбового покриття тягне за собою знімання деталі, видалення старого лаку, матування, ґрунтовку і фарбування всієї деталі, вас попросять залишити авто на три дні і заплатити за ремонт однієї деталі близько двохсот євро;
- На гарантію можете не розраховувати, адже ніхто нібито не застрахований від відколу який моментально викличе корозію елемента кузова і ви знову їдете на станцію тех обслуговування, згадуючи номер таксі.
- Термін підготовки та обклеювання автомобіля займає один робочий тиждень;
- Вартість і якість обклеювання залежить від виробника плівки, наприклад обклеїти автомобіль оригінальної плівкою компанії 3M стартує від півтори тисячі доларів;
- Без повного розбирання автомобіля при обклеюванні авто-плівкою не обійтися, як і без помилок при складанні які ведуть за собою скрипи і шуми в салоні;
- Автоплівка тверда і абсолютно не еластична, при пошкодженні не підлягає ремонту. В основному майстри автомобільної плівки знімають весь пошкоджений елемент і клеять новий. При ремонті ви платите тричі: спочатку за видалення старої вінілової плівки, потім за новий відрізок плівки і за обклеювання того самого шматка вінілу. Такий ремонт займе мінімум два дні і обійдеться не нижче ста доларів.
- Плівка для автомобіля вважається знімним захисним покриттям. Крім кількох топових компаній, чия плівка коштує не менше сорока доларів за метр, після прогріву, експлуатації та знімання плівки, на лаку залишається клей, який не завжди можна очистити повністю. Чи не рідкісні випадки коли клей в'їдається в лак і без полірування не можна повернути лаку початковий вигляд.
- При бажанні змінити колір або оновити зовнішній вигляд автомобіля обклеєне ПВХ плівкою, вам потрібно оплатити видалення старої плівки та очищення лаку автомобіля від клею, ціна за зняття вінілової плівки стартує від трьохсот євро, далі вам потрібно купити нову плівку і оплатити обклеювання всього автомобіля.
Вище зазначені технології працюють, але вони морально застаріли. Підготовка, час нанесення, ціна, обслуговування, ремонт - за нинішніми мірками довго, дорого, непрактично і неактуально. Технології еволюціонують, комплексно вирішуючи проблеми захисту і обслуговування кузова автомобіля.
Демпінокс це полімерне покриття яке вивело фарбування і обслуговування кузова автомобіля на якісно новий рівень. Композит має широку колірну палітру, наноситься на кузов в рідкому вигляді, висихаючи перетворюється в міцну еластичну плівку, яка багато років захищає кузов від іржавіння і корозії, впливу солі, луги, ультрафіолетового випромінювання, води і кисню. Заводське лакофарбове покриття під демпінокс, захищене від відколів, подряпин і невеликих ударів. Ціна фарбування автомобіля, композитом демпінокс в рази менше стандартної фарбування і покриття автомобіля плівкою.
З революційним покриттям Dempinox composite можна легко пофарбувати хромовані і литі диски в будь-який, навіть найсміливіший колір, адже утворено плівку можна зняти в будь-який момент і повернути пофарбованим деталям початковий вигляд. Автомобільні диски вимагають максимального захисту від солі, луги та подряпин які руйнують хром і алюміній буквально за пару років, особливо в регіонах де взимку дороги посипають хімією. Демпінокс об'єднує в собі захисні та декоративні властивості, підкреслить стиль автомобіля, легко ремонтується, не вимагає матування поверхні перед фарбуванням, можливе самостійне фарбування без зняття коліс з автомобіля.
Багато автомобілів прикрашені хромованими елементами, решітками, значками, молдінгами. Час йде, смаки і тенденції змінюються, все частіше з'являються автовласники які хочуть прибрати хром, перефарбувати його в матовий чорний колір, підкресливши колір кузова і виділивши автомобіль серед інших. Існує одна проблема, будь-який автомобіль потрібно буде згодом продати, перефарбувавши дорогі хромовані деталі ви будете довше шукати клієнта з таким же смаком як у вас. Демпінокс вирішив проблему фарбування хромованих деталей, з композитом ви легко самостійно захистите і перефарбувати будь-яку деталь в будь-який колір, а коли знадобиться просто зніміть демпінокс у вигляді плівки, повернувши заводський вигляд автомобілю без витрат.