Для того щоб знати як фарбувати авто, потрібно знати чим фарбувати. Існує два варіанти фарбування і дві точки зору, перший спосіб це електро-пульверизатор з дюзой 2.0 для прикладу Earlex 2900 цей пульверизатор економічний і дуже простий в експлуатації, маючи демпінокс і розетку ви зможете пофарбувати автомобіль в домашніх умовах. Другий варіант це професійний пневматичний краскопульт HVLP з верхнім бачком і дюзой 1.8 наприклад Devilbis, для правильної роботи йому потрібен компресор ємністю від ста літрів, шланг перетином 10-12 міліметрів, хороша витяжка, рекомендується використовувати манометр для фарбопульта, він компенсує скачки тиску повітря в компресорі і дозволяє точно виставити потрібний тиск який мав би перевищувати півтори атмосфери.
Робоча температура для фарбування від +18 до +28 градусів. Якщо температура вище, потрібно додати від десяти до двадцяти відсотків розчинника, щоб матеріал не пересихав в повітрі в момент розпилення. При зниженні температури і відсутності можливості нагріти приміщення, потрібно зменшити подачу матеріалу, наносити менші слої і давати їм більше часу просохнути для уникнення патьоків.
Якщо ви фарбуєте автомобіль перший раз, перш ніж почати ми переконливо рекомендуємо потренуватися на будь-якому елементі кузова, який ви зможете знайти. Візьміть наприклад капот, почніть напилювати матеріал плавно натискаючи на курок, звикніть до ваги і геометрії фарбопульта, налаштуйте на ньому подачу матеріалу. Краскопульт не повинен пилити. Тримайте пульверизатор під кутом дев'яносто градусів до поверхні, що фарбується, повторюючи рукою всі вигини і виступи кузова. Дотримуйтеся вимог, відстань від фарбопульта до поверхні двадцять сантиметрів. На кузов матеріал повинен потрапляти в вигляді маленьких мокрих крапель, практично одна до одної. Висихаючи нанесене покриття повинне утворити рівну, гладку поверхню без патьоків і шорсткостей.
Потренувавшись, приступаємо до фарбування автомобіля. Насамперед нам потрібно профарбувати краї елементів кузова і ті важкодоступні місця які ми не зможемо фарбувати пульверизатором, для цього нам знадобиться Heavy Layer і маленький художній пензлик з натуральним ворсом. Heavy layer це прозорий, густий матеріал з підвищеною адгезією, поставляється в пів літровій банці. Розглянемо процедуру зміцнення краю на прикладі кришки багажника. Відкриваємо кришку багажника і акуратно профарбовують пензликом торцеві краї кришки, і сантиметр від краю з внутрішньої сторони кришки. У підсумку отримуємо посилені краї загорнуті в недоступну для пошкоджень зону. Обробити потрібно всі кромки, краї, тильні сторони дверних ручок.
Наступний етап, нанесення першого адгезійного шару, для цього нам знадобиться Демпінокс Старт, наноситься пульверизатором на весь кузов. На один автомобіль потрібен один літр. Матеріал прозорий постачаеється в літрових банках. Демпінокс Старт наноситься легкими шарами, краплі на кузов повинні потрапляти на мінімальній відстані одна від одної. Після нанесення стартовому покриттю потрібно дати висохнути тридцять - сорок хвилин і можна приступати до основного етапу фарбування.
Як розрахувати яку кількість Демпінокс Композит потрібно нанести на автомобіль? Чим більше матеріалу тім товстіший шар захисної плівки. Рекомендована кількість Демпінокс композит, яку необхідно нанести на кузов автомобіля для якісного покриття, це один літр на один квадратний метр.
Важливо! Пульверизатор потрібно тримати під кутом дев'яносто градусів до поверхні кузова, на відстані двадцять сантиметрів повторюючи рукою всі вигини і форми автомобіля. Фарбувати автомобіль потрібно по колу шар за шаром, починаючи з одного і того ж місця. Дах фарбуємо першим, обов'язково з лавочки, щоб він був рівномірно пофарбований. Якщо фарбувати дах автомобіля без лавочки, не вийде тримати руку під кутом дев'яносто градусів до поверхні, дах буде весь в смужку. Шари наносимо смугами зліва направо, кожну наступну смугу опускаємо на пів смуги вниз, фарбуємо внахлест. При фарбуванні правою рукою рекомендується фарбувати від лівого плеча в праву сторону, завдаючи смугу не довше одного метра, не крокуйте в момент нанесення. Коли починаєте наносити смугу, плавно натискайте на курок пульверизатора в кінці смуги плавно відпускайте, щоб уникнути появи патьоків і плям. При температурі в приміщенні від вісімнадцяти до двадцяти восьми градусів, шари сохнуть десять - п'ятнадцять хвилин.
Для фарбування автомобіля в два кольори потрібно спочатку весь автомобіль пофарбувати в один основний колір, дати висохнути чотири години, через цей час можна сміливо клеїти на покриття скотч. Упакуйте якомога більшу частину кузова навколо фарбувальної зони, щоб бризки нового кольору не потрапили на перший шар і не зіпсували вашу роботу.
Купуючи відро перевірте чи на місці пломби. Перед використанням матеріал потрібно ретельно перемішати міксером або дрилем з міксерною насадкою. Наливаємо матеріал в краскопульт через конусний фільтр 90-120 мікрон. Кожен раз наливаючи в краскопульт матеріал в процесі фарбування, рекомендується перемішувати демпінокс 20-30 секунд.
Багато фахівців компанії демпінокс наносять останнім шаром один літр прозорого композиту, з нього краще скочується бруд, вода і менше чіпляється пил.
- Деталі
- Перегляди: 2976
Рейтинг користувача: 5 / 5