Перший етап підготовки до фарбування це детальний огляд автомобіля. Основну увагу приділяємо налиплій на кузові смолі, яку потрібно відчистити анти-силіконом і вздутій фарбі під якою утворилася іржа, видаляємо пошкоджену фарбу та зашкірюем метал до гладкого стану (якщо кратер виходить глибокий його можна зашпаклювати). На фарбі бувають масляні плями, їх потрібно точково видалити анти-силіконом. Після видалення забруднень і пошкоджень рекомендується ще раз ретельно оглянути кузов автомобіля.
Автомобіль готовий до мийки. Основні нюанси: При митті на станції виберіть найпростішу послугу, без воску і спец добавок, простий миючий засіб з знежирювачем і сушка. Попросіть щоб добре повидували залишки води з усіх щілин. Обов'язково самі перевірте і продуйте воду, перед фарбуванням автомобіль повинен бути абсолютно сухим.
Демпінокс не вимагає розбирання автомобіля перед повним фарбуванням але для поліпшення якості покриття і збільшення зносостійкості рекомендується зняти деякі елементи. Наприклад задні фари, в більшості машин вони кріпляться двома болтами і їх зняття займає п'ять хвилин, це швидше і простіше ніж обклеїти всю фару скотчем. Крім прискорення процесу підготовки, зняття задніх фар дозволить пофарбувати кузов під фарами, сховавши краї від можливих пошкоджень в майбутньому. Також рекомендуємо зняти решітку радіатора і дзеркала, якщо це технічно можливо без розбирання салону і зняття бампера. Решітка радіатора завадить повністю пофарбувати бампер. У випадку з дзеркалами коли їх фарбують з усіх боків частина матеріалу потрапляє під різним кутом на двері, залишаючи некрасивий перепил, дзеркала рекомендується фарбувати окремо. Обов'язково зніміть гумки ущільнювачів з дверей.
Наступний етап підготовки це знежирення кузова. Від якості знежирення залежить сила зчеплення композиту Демпінокс з поверхнею вашого кузова. Знежирити потрібно весь кузов, рекомендується два рази! добре протирайте передній бампер, капот, дах і арки коліс, в цих місцях збирається весь бруд і жир з доріг.
До нанесення полімерного покриття Демпінокс і повного перетворення вашого автомобіля залишається останній етап, обклеювання всіх елементів кузова які не потребують фарбування, це скло, фари, гумки, молдінги. Для початку нам потрібно вибрати скотч і матеріал яким ми будимо обклеювати поверхню яку ми не фарбуємо. Можна використовувати плівку, папір або інші підручні засоби. Майстри компанії Демпінокс вибирають малярський папір в рулонах, його легко різати на потрібні шматки, він не морщиться як плівка від фарби і надалі легко знімається одним шматком. Скотч потрібно вибрати стійкий до розчинника. Неправильно підібраний скотч відклеїться в самий невідповідний момент. Не економте на скотчі, дешевий скотч може залишити клей який потім дуже важко видалити.
Важливо! Не поспішайте, ретельно і акуратно виконуйте кожен етап підготовки, особливо обклеювання автомобіля.
При обклеюванні скла потрібно зробити відступ в один сантиметр від краю, в подальшому це спростить зняття скотча після фарбування. Проклеюємо скотчем контур уздовж краю скла, не забуваючи про відступ, далі вирізаємо за формою шматок паперу і приклеюємо його зверху на контур.
Процедура обклеювання фар така ж як і скла але без відступу, фару потрібно обклеювати всю, края фари оклеюем обережно щоб при знятті не зачепили і не пошкодити сире покриття. Упакуйте папером радіатор двигуна.
Молдінги, гумки, поворотники і інші дрібні деталі проклеюються однієї цілої смугою скотча, чітко по краю, це спростить і прискорить подальше розпакування.
Дверні прорізи можна пофарбувати а можна залишити в рідному кольорі кузова. При фарбуванні прорізів ми заклеюємо папером дверні карти і проріз по контуру частини кузова яка буде фарбуватися. Прорізи фарбуються окремо з відкритими дверима.
Залишаючи дверні прорізи в рідному кольорі потрібно проклеїти скотч на відстані чотири сантиметри від зовнішньої частини прорізу, контурну лінію і закрити двері. Через щілину між кузовом і дверима пройде достатня кількість матеріалу, а раніше наклеєний в отворі скотч, створить рівну лінію замість довільного розпилу.
Найправильніший спосіб пофарбувати колеса це зняти їх з автомобіля, спустити тиск повітря в шинах, гума відійде від диска і її легко вийде проклеїти скотчем і папером.
Не завжди є можливість і інструмент для зняття коліс. За допомогою полімеру Демпінокс колеса можна пофарбувати не знімаючи з автомобіля. Проклеюємо гуму скотчем навколо диска трохи запускаючи скотч в щілину між диском і гумою далі проклеюємо гуму плівкою або папером. Після упаковки гуми обов'язково продуйте колеса повітрям під тиском щоб переконається що упаковка не відірветься в момент фарбування.
При фарбуванні кузова без дисків колеса упаковуються цілком.
Фарбуючи одні диски без кузова проклеюем гуму навколо диска і колісні арки на пів метра на всі боки щоб матеріал не потрапив на кузов.
- Деталі
- Перегляди: 3885
Рейтинг користувача: 5 / 5